9. helmikuuta 2016

Anelmaiset ystävälle


Ystäväni pyysi minua tekemään hänelle villasukat. Vastasin, että tottakai teen. Anna vaan väri ja mallitoiveita niin väkerrän sinulle mieleiset. Pian kännykkääni tulee kuva Anelmaisista. Olin vähän että, voi ei. Olin jo ihan ääriäni myöten täyttynyt tästä mallista. Anelmaiset siellä ja anelmaiset täällä. Hienot sukat, ei niissä mitään vikaa ole, mutta minulle tuppaa tulemaan hylkyreaktiota sellaisiin malleihin joita näkee loputtomasti ihan joka puolella neulomisaiheisilla sivuilla. 


Mutta koska rakas ystävä pyytää niin tottakai teen. Ohje löytyy uudemmasta Novitan sukkalehdestä ja raverlysta. Itse tosin tein nämä kuvasta katsomalla. Olivat kyllä nopeat ja helpot tehdä. 



Pitkästä aikaa pääsin virkkailemaan kukkasia ja kokeilemaan uuttakin juttua. En ollut kokeillut Flowers in a row - kuviota kertaakaan aiemmin juurikin samaisen hylkimisreaktion takia, sitä näytti olevan vähän joka sukassa facebook-ryhmissä. Pelkäsinkin vähän. että tuleekohan siitä mitään, mutta hyvin onnistuivat. Alla loistava video suomeksi, jonka avulla kukat neuvotaan tekemään pyöröneuleena. 



Ystäväni ei halunnut pitsinauhaa näihin, joten se on jätetty pois. Lopputuloksesta tuli onnistunut ja ystäväkin sanoi tykkäävänsä. Sopivat varmasti hänen vähän sirompiin jalkoihin paremmin kuin näihin minun jättipohjekinttuihin.





1 kommentti:

  1. Ihanaa, että joku muukin on lopen kyllästynyt! :D Mie oon vältelly näitä ja tennarisukkia viimeseen asti. Niina Laitisen Joulukalenterisukat tuli tehtyä silloin, kun ohjetta tuli aina päivä kerrallaan lisää ja se oli mukava iltapuhde mutta muuten nää villitykset koitan kiertää kaukaa... Mutta kaunishan tämä malli on, sitä en kiellä ollenkaan. (: Nämä sinun versiot on hauskan väriset myös.

    VastaaPoista