19. heinäkuuta 2016

Uusia lankoja!

Vaikken ole juuri mitään tänä kesänä valmiiksi saakka saanutkaan ovat käteni viuhuneet myös käsitöiden parissa. Hitaasti hyvä tulee. 
Villapaidasta puuttuu vielä hihat ja monet ovat jo esitelleet upeita Mandala Madness-peittojaan, mutta minä menen vielä viisi osaa jäljessä valmiista työstä. Toki sen verran jäljessä taisin työni myös aloittaa. 

Kuten tavallista edelliset työt ovat vielä pahasti kesken ja mieli sekä kädet halajaa jo uusia lankoja ja projekteja. Sorruinkin pahemman kerran lankaostoksille viime viikolla. Novitan uuden lankakartan sävyt ja langat olivat saapuneet Prismaan ja pakkohan sieltä oli niitä napata välittömästi mukaansa. Tällä kertaa jätin uutuuslangat kokonaan rauhaan ja ostin vain tuttujen lankojen uusia sävyjä. Olen aina rakastanut murrettuja punaisen ja oranssin sävyja, joten uudet tummaviininpunainen, kettu, hunaja ja punatiili ovat minulle äärimmäisen mieluisia sävyjä. 
Olen ihastuksissani!!



Prismasta löytyi myös passelin hintaista trikookudetta. Juuri sopivaa tulevaan projektiini. Olin jälleen haltioissani. Merkkinä oli Kaupunki-lanka, josta en ollut aiemmin kuullutkaan. Eikä se ollut ihmekään sillä ensimmäiset langat näiden lisäksi merkiltä ilmestyvät nettisivujen mukaan elokuussa. Mielenkiinnolla seuraan tätä asiaa. 

Lankakauppojen nettikauppojakin olen selaillut ahkerasti ja Titityyn sivuilta tilasin lankoja ,joita en ole aiemmin käyttänyt eli Hedgehog Fibresin sukkalankaa malice-sävyssä ja viisi kerää Holst Garnin Super Softia, jotka varmaan päätyvät villatakiksi tai vastaavaksi jossain vaiheessa. 

On se kyllä kivaa kuinka hyvälle mielelle uudet lankaostokset käsityöhullun saavat! 

3 kommenttia:

  1. Moikka! Mahtavaa, että mukaasi on tarttunut Sisäpiha-kudetta! Me olemme täällä erittäin uteliaita ja kiinnostuneita siitä, mitä hienouksia kuteestä syntyy. Merkkaa sinäkin ihmeessä #kaupunkilanka tai @kaupunkilanka jos otat valmiista tuotoksesta kuvan esim. instaan ;)

    VastaaPoista
  2. Minä olen kovin tykästynyt titityy supersoftiin. Tekisi mieli ostaa sitä taas huivilangaksi.

    VastaaPoista
  3. Minä olen kovin tykästynyt titityy supersoftiin. Tekisi mieli ostaa sitä taas huivilangaksi.

    VastaaPoista